Powered by Smartsupp

aldopress.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe site se considera acceptarea politicii de utilizare cookies. Pentru o experienta mai buna in site-ul nostru folosim si sisteme de analiza si marketing conform politicii de protejare a datelor.

Antet
Catalog produse
Marci produse
Transport gratuit  

»  Carti »  Biografie

Leonardo Da Vinci- JURNAL - Leonardo Da Vinci

Cod produs: ALDO_3244

Marca: Leonardo Da Vinci

 

 

Pret cu TVA: 71.00 Lei

In stoc

Comanda acest produs

Comanda instant - Leonardo Da Vinci- JURNAL - Leonardo Da Vinci

Email Telefon

Leonardo Da Vinci- JURNAL - Leonardo Da Vinci

1164. Fiecare nenorocire lasa in urma ei o durere in memoria noastra, cu exceptia raului suprem, care este moartea si care distruge aceasta memorie impreuna cu viata. 1167. Cunoasterea vremurilor trecute si a locurilor de pe Pamant sunt ambele podoabe si hrana pentru mintea umana. 1169. Evita studiile al caror rezultat moare odata cu mesterul. 1192. Omul care nu impiedica desfraul, se aliaza cu fiarele. Nu poti avea autoritate mai mare sau mai mica decat asupra propriei persoane. Cel care gandeste putin, pacatuieste mult. Este mai usor sa confrunti raul la inceput decat la sfarsit 1194. Amintirea beneficiilor este o aparare fragila impotriva nerecunostintei. Mustra-ti prietenul in secret si lauda-l deschis. Nu minti despre trecut. 1196. Sa vorbesti de bine un om nedemn este la fel cu a vorbi de rau un om bun. 1198. Suntem amagiti cu promisiuni si timpul ne dezamageste.. pag 514-Despre crestini. Multi care au credinta doar in Fiul construiesc temple in numele Mamei. 1551. Luni, 13 februarie, i-am imprumutat lire S 7 lui Lionardo de cheltuiala, Vineri d 7 1553. am devenit nelinistit... Bernardo di Simone, Silvestro di Stefano, Bernardo di Jacopo, Francesco di Matteo Bonciani, Antonio di Giovanni Ruberti, Antonio da Pistoia... Antonio; Cel care are timp si-si iroseste timpul, isi va pierde prietenii si banii. 
Testament:  
Nota. Sus-numitul Testator doreste sa fie ingropat in biserica Sfantului Florentin din Amboise, si ca trupul sau sa fie purtat intr-acolo de capelanii bisericii.." in martie 1503 Leonardo a inceput sa lucreze celebrul portret cunoscut sub numele de Gioconda sau Mona Lisa. Leonardo era foarte atasat de acest tablou, purtandu-l mereu cu sine. Pictorul si istoricul de arta Lomazzo scrie ca "Leonardo nu l-a terminat pentru ca nu stia niciodata daca nu mai avea ceva de spus... mereu se intorcea sa lucreze la el, niciodata nu i se parea ca l-a terminat". Trasaturile fine ale femeii reprezentate redau o mobilitate permanenta, o curgere neintrerupta a starilor sufletesti de o mare diversitate, cu un zambet misterios care oricand te astepti sa se accentueze, sa se atenueze sau poate chiar sa dispara. Se spune ca Leonardo, pentru a intretine in timpul lucrului fugitivul zambet al modelului, punea sa i se cante o muzica de o deosebita suavitate.
Adaugati un comentariu
Pentru a comenta este necesar sa fiti autentificat. » Click aici
spacer
Cosul meu

Cosul de cumparaturi nu contine produse.

Cautare
Autentificare

Adresa de email:

Parola:

» Inregistrare cont

» Recuperare parola

Newsletter

Sunt de acord cu stocarea si prelucrarea datelor conform politicii de protejare a datelor.

Dezabonare

Informatii
Curs valutar
Website detinut de Bitbrain S.R.L., CIF: 41899452, Reg.Com: J40/10037/2022